Snadnější hubnutí

19. května 2009 v 21:44 | Dollinka |  Rady
Obrazek


Hodně pij! Denně vypij minimálně 1,5 - 2 litry tekutin. Nejvhodnější je bezbublinková voda, ovocné šťávy nebo neslazené ovocné čaje. Tekutiny z těla odplaví škodlivé látky a pomohou roztříštit tuky, díky čemuž se hubne.

Všechno dobře rozkousej! základní pravidlo je: 20x rozkousej každé sousto. je to ideální pro žaludek, dobré trávení a optimální zpracování živin.

Jez pomalu! Udělej si u stolu pohodlí a vychutnej si každé sousto. Tělo dá mozku signál, že je sytá až za 20 minut. Kdo do sebe jídlo nahází, sní toho většinou zbytečně moc.

Málo sol! Sůl nahraď bylinkami a kořením. Sůl váže vodu a podporuje tvorbu tukových polštářků.

Šetři s tukem! Dávej si pozor, abys používala málo másla, pryč s tučným krajem na šunce. Tuk je pro tělo také důležitý, ale tělo lépe zpracuje rostlinné tuky a oleje než klasické máslo a živočišné oleje.

1x týdně si dej rybu! Mořské potvůrky obsahují spoustu zdravých bílkovin a taky potřebných minerálů. Pokud jsi vegetariánka, měla bys jíst pravidelně produkty ze sóji.
Jez hodně ovoce a zeleniny! I když jíš normálně a nedržíš se jedné z představených metod, potřebuje tvoje tělo vitamíny, aby mělo silný obranný systém.

Opatrně s vařením zeleniny! Zeleninu stačí jen lehce povařit, jinak ti vzmikne rozpatlaná zeleninová kaše, ve které dlouhodobým vařením zničíš všechny potřebné vitamíny a minerály.

Bacha na cukr! Bílý cukr obsahuje jen kalorie a "prázdné" uhlohydráty, které tvému tělu nic nepřinesou. Zkus to raději se zdravějším medem nebo melasou.
Tajné číslo 1,5 nebo 1! Mléko a mléčné produkty ti dodají třeba vitamín B - důležitý pro hezkou pleť a zdravé vlasy. A to vše najdeš v 1,5 % mléce nebo v mléčných výrobcích s obsahem 1% tuku.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama