Pár známích rad :)...

30. května 2009 v 12:49 | Dollinka |  Rady

1. SNÍDEJTE

Tím, že začnete snídani vynechávat, rozhodně nezhubnete - naopak, tělo si začne energii střádat a vy se ocitnete v začarovaném kruhu hladu a tloustnutí.

2. HÝBEJTE SE

Nemusíte trávit nutně každou volnou chvilku v posilovně, pro začátek stačí maličkosti. Zamyslete se například nad svou cestou do práce: Co takhle vystoupit o zastávku dřív? Nebo nemusíte ani to. Uvolněte svoje místo někomu jinému a v MHD stůjte - i tím spálíte více kalorií. A nešlo by jet do práce na kole?

3. MLSEJTE ZDRAVĚ

Přes den mějte vždy po ruce cereální tyčinku, jablko nebo jiné ovoce. Když na vás přijde mlsná, nesáhnete tak po sušenkách nebo ještě větší kalorické bombě!

4. NEHLTEJTE

Oběd si v klidu snězte, práce na chvíli počká, ale v žádném případě neobědvejte fastfoodové, instantní nebo smažené záležitosti!

5. HODNĚ PIJTE

Dopřávejte si především neperlivou vodu nebo bylinkové a ovocné čaje, alespoň 2,5 litru denně. Samozřejmě průběžně, nejste přece velbloud! A pamatujte, že káva a černý čaj tělo odvodňují. Za každou vypitou kávu si naordinujte 2 dl vody navíc!

6. POZOR NA VEČERNÍ SKLADBU JÍDLA

Je těžké se pořádně nenajíst, když člověk přijde domů z práce až pozdě večer. Přesto by měla být večeře pouze lehká, převážně zeleninová. Volte celozrnné pečivo s tvarohovou pomazánkou a zeleninou (ovoce večer již nejezte, obsahuje příliš mnoho cukru).
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 šurinka.12 šurinka.12 | Web | 30. května 2009 v 12:54 | Reagovat

Snídaně-zásadní problém :( Jsem líná vstávat o 5 minut dřív,takže většinou mám až svačinu ve škole...

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama